onsdag 26 november 2008

Publicera

Nu finns min och Rasmus film på YouTube! Vad många människor som håller på med film och vilka möjligheter att få visa världen vad man gör. Det är en ära att få dela med mig av min lilla enkla och snabba film. Visst är det fantastiskt att nästan vem som helst kan titta på den?

I dessa världar, där många unga människor lever stora delar av sina liv, handlar det om att kommunicera och att publicera. Vi som ska arbeta i skolan måste ta vårt ansvar och hjälpa eleverna att hantera sitt ansvar när de kommunicerar och publicerar på nätet.

http://www.youtube.com/watch?v=fLWm9xGqWWM

2 kommentarer:

Anna sa...

Skoj! Jag gick dit å kollade. Då betyder det att jag kan hämta ner den och lägga den på min blogg! :)

Johanna sa...

Rasmus och din film är fantastisk! fem år och har sin första film på youtube. Genialisk! Barnen gör så häftiga grejer!! Alma hade när jag kom till skolan byggt en storbilds tv i kartong. Genom en lucka satte man in den filmen man ville se. Just då spelades Jasmine. Flera klasskompisar satt och tittade när hon byggde den och tittade på filmen. Mycket fnitter. Det skall bli kul att ses i morgon! Lycka till på intervjun!!! Johanna