lördag 8 november 2008

Hello gorgeous


Ja, då var det stora steget taget... Ny mobiltelefon. Min allra första NYA telefon. Känns roligt, nytt och spännande. Nästa vecka börjar jag att experimentera med mobilkameran och utforskar vad som går att göra med den. Har laddat hem monkeyjam och moviemaker för att kunna börja redigera det jag filmar. Det här hade jag inte trott att jag skulle göra för några år sedan, när jag var RÄDD för datorer. Nu ska jag göra allt jag kan för att lära mig så mycket som möjligt!

5 kommentarer:

S sa...

Finfin telefon Maja! Och ett spännande projekt.
Är väldigt nyfiken på vad du skall filma.Skönt att höra att du också har varit rädd för digitala prylar, trodde att du alltid hållt på med film och sånt.

Johanna sa...

Snygg telefon! Visst blir man lite exalterad av dessa tekniska prylar! Hur går det för dig? har du kommit igång?

Annica sa...

Du inspiererar Maja! Konkret och fokuserad, allt annat än vad jag är för tillfället! Dessutom blir jag helt matt av att bara vistas i en elektronikbutik! Hur har du det i mon, tisdag, hinner du ses?

maja sjöström sa...

Jag kommer att vara på HDK efter kl två imon tisdag, hoppas ni e där då! Behöver snacka idéer med er som e mitt i samma smet. Kram på er!

Susanne sa...

Stilig start Maja! Du inspirerar hela vägen. Nu har du till och med fått mig att registrera mig som användare för att jag skall kunna kommentera din blogg. Huga! Ett gigantiskt kliv för mänskligheten (=mig alltså)! LYCKA TILL med arbetet Maja!